sobota, 1 grudnia 2018

Świąteczny albumik / Christmas small album

Witajcie :)
Na dzisiejszy post przygotowałam harmonijkowy album świąteczny.
Album jest dość mały ok. 11x16cm, bazę zakupiłam kiedyś w Eco Scrapbooking.
Użyłam miętowych papierów z kolekcji Summer Time & Gold od Craft Passion,
zarówno tych dwustronnie drukowanych jak i jednostronnie z foliowym złotym wzorem.
Na okładkę i niektóre karty nałożyłam przez maski wzory z białej pasty,
każdą kartę i okładkę pochlapałam białym tuszem aby wyglądały jak oprószone śniegiem.
Okładkę ozdobiłam poinsecją z foamiranu, gałazkami, serwetką i banerkami,
wszystkie te elementy wycięłam wykrojnikami Craft Passion.

Hello :)
On today's post I prepared Christmas  Leporello album.
The album is quite small about 11x16cm, I bought the base in Eco Scrapbooking.
double-sides printed and one-sided printed with foil gold pattern.
I put some patterns on the cover and some cards with white modeling pase through stencils,
I spalashed each card and cover with white ink to make it look like snow.
I decorated the cover with a poinsetia from foamiran, twigs, doily and banners,
I cut all these elements with Craft Passion dies.


Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  


Tym albumem chciałam Was również zaprosić do udziału w wyzwaniu na blogu Craft Pasion.
I'd like you to invite you to the challege on Craft Passion blog.


Pozdrawiam serdecznie / Warm greetings

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)