poniedziałek, 3 grudnia 2018

Świątecznie - made by Eryk :)

Witajcie,
W dzisiejszym poście nie będzie mojej pracy :)
Dziś gości u mnie mój 8-letni Syn Eryk ze swoimi świątecznymi pracami,
karteczką z okienkiem typu shaker i papierową choineczką.

Jak usiedliśmy do tworzenia to założenie było takie,
że robimy kartki z shaker boxami, każdy swoją (moja pojawi się na blogu za jakiś czas) :)
Do swojej kartki Eryk sam wybierał papiery i dodatki,
sam, tzn pod moim nadzorem, docinał papier na gilotynie, wycinał wykrojnikami,
ja pomagałam skleić niektóre elementy, głównie na Jego prośbę "aby było równo" :)
Pomysł na taką choinkę na kartce i jako oddzielna dekoracja była w 100% Jego !!!
Ach... dumna jestem z twórczości mojego Syna :) :) :)

Powiem Wam, że z papieru ciągle coś tworzy, niedawno był duży starodawny aparat fotograficzny z kartonu. Potem wysoka na 60cm rakieta kosmiczna z okienkiem z papieru scrapowego, do której mieści się pluszaczek. W międzyczasie zrobił na urodziny Babci exploding boxa (a to przez to, że przy Eryku odpakowywałam paczkę z Rzeczy z Papieru i musiałam podzielić się zakupami).
Bez przerwy powstają jakieś papierowe cuda - kartki, łódki i samochody mniej lub bardziej wymyślne. Bardzo mnie to cieszy, że w pewnym sensie podziela moje zainteresowania :)

Uzgodniliśmy, że Eryka karteczkę zgłosimy do konkursu,
czyli wyzwania na blogu Od A do Zet.

Pozdrawiam serdecznie
Monika

12 komentarzy:

  1. Masz bardzo zdolnego syna! Kartka śliczna, a choinka zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale dziecko 😍 Monika szczerze Ci gratuluję💪

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna świąteczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rośnie Ci konkurencja - przepiękne prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką konkurencję to ja lubię :) Dziękuję w imieniu Syna :)

      Usuń
  5. Brawa dla bardzo zdolnego Eryka! Piękne prace stworzył. Talent na pewno odziedziczył po mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczka świetna! Gratuluję Synowi talentu i zapału do pracy, oby tak dalej 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna karteluszka, a ta choinka powala :) Gratuluję pomysłu. Dzięki za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam w imieniu dt sklepu Od A do Zet oraz życzę spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)