niedziela, 15 grudnia 2013

kula kusudama na choinkę?

Jak myślicie taka okrąglutka kwiatowa kula (okrąglutka kula - masło maśnale, hihi)
będzie ładnie prezentowala sie na choince?
Na mojej choince na pewno, bo co roku jest kolorowa, 
z bombkami w rożnych ksztaltach i z różnych materiałów :) 
Podobają mi się choinki ubrane w jeden czy dwa kolory, ale nie ukrywam, że trochę kojarzą mi się z tymi sklepowymi, firmowymi. U mnie choinka zawsze była kolorowa z bombkami pamiętającymi jeszcze czasy moich babć i dziadków (ehh) i z tymi całkiem nowymi, dokupowanymi co roku. Bardzo lubię bombki o różnych kaształtach, piękne są te ręcznie robione w polskich rodzinnych fabryczkach.
A Wasze choinki jakie były i jakie są/ będą w tym roku?
Pozdrawiam
Monika

16 komentarzy:

  1. OOO! Wow! Jaka ładna!
    Ja to najbardziej lubię choinkę u rodziców w domu, bo sobie patrze na te same bombki co 100 lat temu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna bombeczka! Takiej jeszcze nie widziałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest idealnie okrągła.
    Nasza choinka ta w moim rodzinnym domu też jest wielokolorowa choć z przewagą czerwonego w ostatnich latach. Moją osobistą choinkę ubierałam w słomiane dekoracje i była taka eko, teraz nie ubieram z racji mojej tymczasowej emigracji :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś mi się już ta nazwa obiła o uszy: kusudama ;)
    Ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombka śliczna! Nasza choinka juz ubrana i jak co roku w swojskim stylu:) Taka ja lubimy najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  6. bombeczka jest przepiękna :) ja również mam kolorową choinkę, a tak naprawdę dopiero będę miała bo jeszcze jest nieubrana ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna bombka! A moja choinka w srebrzystosci w tym roku ubrana. Nie mam za duzo bombek, pewnie kiedys tez bedzie kolorowo, jak sie dorobimy nowych;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Moniko
    Twoje kule kusudama i kwiatuszki na łodyżkach , które właśnie obejrzałam są cudowne. Sama zrobiłam jedna kule . Trochę pracochłonne to jest ale efekt piękny. mam w związku z tym pytanie do Ciebie. Z ilu kwiatków sklejasz taką kule , - ja swoja skleiłam z 12 , ale może wystarczy ich mniej ? I drugie pytanko z jakiego papieru składasz kwiatki? Moja była zrobiona z takich karteczek 8x8 do notatek , ale efekt mnie nie zadawala, kolorowe kartki z nadrukiem są dużo ładniejsze .
    Życzę zdrowych i pogodnych Świat oraz pomyślności w Nowym Roku.
    Pozdrawiam Anna http://iwanna59.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko,
      Dziękuje za miłe slowa :) W zupełności zgadzam się z Tobą co do pracochłonności. A odpowiadając na Twoje pytania, ja również składam kulę z 12 kwiatów, można z mniejszej ilości np 8 szt ale wh mnie nie wygląda to dostatecznie ładnie. Ja swoje kwiatuszki składam z typowego papieru origami, poszukaj w hobbystycznych sklepach internetowych, jest duży wybór.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ale ładna kula :) Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie tu wszystko jest piękne, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cm mają kartki?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to nie pamiętam tak dawno ją robiłam, ale przypuszczam że 10 do 15 cm średnicy.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)