wtorek, 13 listopada 2018

Z kwiatami / With flowers - DT Craft Passion

Witajcie,
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam karteczkę miętowo-białą z dodatkiem złota.
Użyłam miętowego papieru w złote kropeczki Summer Time 02 Gold na tło
oraz Summer Time 02 na listeczki, które wycięłam wykrojnikiem gałązka #6.
Kwiaty wykonałam z foamiranu,
a wycięłam zestawami kwiaty #5 (miętowe), #6 (większe białe) i #7 (małe białe).
Napis wycięłam wykrojnikiem a zestawu banerki klasyczne z paska Cosy Cottage 02.

Hello,
For today's inspiration I made a card in mind and white with a bit of gold.
I used mint paper with gold dots Summer Time 02 Gold for background
and Summer Time 02 for leaves, which I cut with twig #6 die.
Flowers are made of foamiram,
and cut with die sets flowers #5 (mint), #6 (white big) and #7 (white smal).
The sentence is cut with classic banner die from Cosy Cottage 02 paper strip.


Użyte produkty Craft Passion: / Craft Passion products:
  
  

Pozdrawiam / Greetings
Monika

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)