piątek, 9 listopada 2018

Świąteczny tag / Christmas tag - DT Craft Passion

Witajcie,
Na dzisiejszą inspirację zaplanowałam kartkę świąteczną w formie taga.
Kartkę przygotowałam jako inspirację na konkurs, który odbędzie się na stoisku Craft Passion
podczas targów Art in Tow w Warszawie w sobotę 24.11.2018 (więcej info pod inspiracją).
Do wykonania taga użyłam głównie dwóch papierów z kolekcji Cosy Cottage & Gold,
czyli różowego w złote kropki oraz deseczkowego.
Do dekoracji użyłam wykrojnikowej serwetki ażurowej, gwiazdy betlejemskiej,
gałązek ostrokrzewu oraz banerków klasycznych.

Hello,
For today's inspiration I planned a Christmas card in the tag form.
I prepared the card as an inspiration for the competition, which will take place at the Craft Passion stand
during the Art in Tow fair in Warsaw on Saturday, November 24, 2018.
I used mainly two papers from the Cozy Cottage & Gold collection to make the tag,
that is pink in golden dots and brown in wooden pattern.
For decoration, I used a elements cut wit dies: doily lace, poinsettia flower,
holly leaves and classic banners.


Przed wykonaniem taga zrobiłam kilka poinsecji, wykorzystałam tę największą,
mniejsze umieszczę na innym projekcie.
Before I made the tag I made a few poinsettias, I used the biggest one,
I will place smaller ones on another project.

Użyłam: / I used:
    
    


Jeśli planujecie odwiedzić targi Art in Town w Warszawie (24.11.2018),
zapraszam do wykonania pracy na konkurs :)

Pozdrawiam serdecznie / Warm regards

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)