sobota, 3 czerwca 2017

Ślubna karteczka / Wedding card - DT Craft Passion

Witajcie :)
Zapraszam na dzisiejszą moją inspirację dla Craft Passion.
Przygotowałam karteczkę dla Pary Młodej w turkusie, beżu, bieli z odrobiną złota.
Pracę udekorowałam elementami wyciętymi wykrojnikami Craft Passion,
jest tu serwetka ażurowa, napis, który skleiłam z trzech warstw i pokryłam złotym embossingiem,
uwielbiam embossing na napisach :)
Są kwiaty ręcznie robione z foamiranu, wycięte wykrojnikami kwiaty #2, #4 i #5,
oraz listki z wianuszka i nowej gałązki #4 :)

Hello :)
Today I have for you weddind card in turquoise, beige, white with a touch of gold.
I decoraded my project with elements cut with Craft Passion dies,
here you have doily lace, Polish sentence , which I gule out of three layers and cover with gold embossing, I love embossing on the sentences :)
Here you have hand made foamiarm flowers, cut with  flower #3, #4 and #5 dies,
and leaves form the wreatha and new sprig #4 :) 


Użyłam / I used



Karteczkę zgłaszam na wyzwanie / I'm sending this card for this challenge

Pozdrawiam / Greetings
Monika

7 komentarzy:

  1. Monia, świetnie wygląda ten embossingowany napis.Ślicznie prezentują się też kwiaty z foamiranu. Pięknie! Dziekuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly - Ślub.

    OdpowiedzUsuń
  2. Embossing wygląda pięknie :) Mogłabyś zdradzić, jakiej firmy jest puder?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Puder jest firmy Ranger kolor Gold taki do detali super fine detail.

      Usuń
  3. Bardzo ładna praca i cudne kwiaty :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)