czwartek, 22 czerwca 2017

Kartki z podziękowaniem / Thank you cards - DT Craft Passion

Witajcie :)
Zakończenie roku szkolnego już jutro,
więc to ostatnia chwila na przygotowanie kartek dla nauczycieli.
Mam nadzieję, że te dwie będą dla Was inspiracją :)
Moje karteczki są grubiutkie wewnątrz i mają kieszonkę na czekoladkę.
Do dekoracji karteczek użyłam małych, wg mnie przeuroczych, kwiatuszków foamiranowych,
które wycięłam z najmniejszego wykrojnika z zestawu kwiaty #4. 
To są kwiatuszki, które robią się niemalże same, więc jakiś czas temu zrobiłam ich spory zapasik :)
Do tych kwiatuszków idealnie pasuje gałązka #3, a tło uzupełniłam serwetką ażurową.


Hello :)
Tomorrow is the last day at school before summer brake in Poland.
I have for today's inspiration two tahank you cards :)
Both are are thick inside and have a pocket for chocolate.
To decorate cards, I add small, cute, foamiran flowers,
which I cut with the smallest die form the set flowers #4.
These are flowers which you can make very quickly, so I made many of them :)
The sprig #3 die fits perfect to those flowers. I use doily lace die to add more to the background.


A oto zapas kwiatuszków, o którym wspomniałam wyżej :)
W poprzednim poście zamieściłam więcej fotek tych maleństw.
And there are more of those small, cute flowers :)
In the previous post I uploaded more photos of those little ones.

Użyłam / I used


   

Na blogu Craft Passion czeka wyzwanie... i nagroda :)
challenge ... and a prize i waiting on Craft Passion blog :)

Pozdrawiam / Greetings
Monika

3 komentarze:

  1. śliczne karteczki a kwiatuszki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tym miejscem na czekoladę, pewnie wykorzystam....:-) kartki cudne...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne, kwiatki rowniez, slicznie wygladaja tak zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)