środa, 20 stycznia 2016

Kartka z wianuszkiem

Witajcie :)
Za moim oknem zima - wszędzie biało i jeszcze delikatnie dosypuje :)
A ja wczoraj wieczorkiem stworzyłam pierwszą w tym roku wielkanocną karteczkę, powstrzymać się nie mogłam ponieważ do Craft Passion dotarł nowiutki wzór wykrojnika - wianek z kwiatkiem.
Jest on moim projektem więc tym bardziej szybciutko chciałam go użyć :)
Wianuszek wycięłam z papieru białego i zielonego, po czym skleiłam razem z lekkim przesunięciem.
Wszystkie kwiatuszki wycięłam z papieru czerpanego, brzegi delikatnie potuszowałam i uformowałam kwiatuszki dłutkiem do embossingu. Na dole dodałam napis "Wesołego Alleluja".


Tak prezentuje się zestaw, jest już dostępny w sklepiku,,
podobnie jak uzupełnienia:

Pozdrawiam
Monika

4 komentarze:

  1. Prześliczna kartka, taka cieplutka. Bardzo mi się podoba ten wianuszek, chociaż muszę przyznać, że zauroczył mnie dopiero, jak zobaczyłam jego wycinankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszek piękny! już zamówiony:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Wianki i kwiaty idealnie pasują do "surowego", drewnianego tła. Świetne połączenie :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)