poniedziałek, 4 sierpnia 2014

pudełka z kieszonkami

Zauroczona exploding box'ami z kieszonkami, które tworzą Agnieszka i Silverbird,
postanowiłam stworzyć swoją wersję. 
Starałam się aby pudełeczka wyglądały inaczej niż u dziewczyn, 
chyba się udało, choć niektóre elementy są trochę podobne.
Tematyka ślubna - na pieniążki lub kupony Lotto.
Błękitno-czarne z szarą tasiemką,
pomysł na połączenie kolorów podpowiedziała mi siostra, wyszło bardzo elegancko.
 Różowo-zielone z beżową wstążką:
 I dość nietypowe połączenie kolorów i wzoru jak na ślub:

A na koniec chciałam pochwalić się, że niedawno u Madzi wygrałam cudny stempelek:
Zdjęcie pochodzi z bloga Madzi.
Stempelek już do mnie dotarł, jest fantastyczny. 
Już niedługo pojawi się w moich pracach :)
Koniecznie zajrzyjcie do Magdy, która tworzy wspaniałe stemple i dekoracyjne tekturki.

Pozdrawiam
Monika

4 komentarze:

  1. Mój faworyt to różowo zielone:) A pieczątka cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełeczko w jabłuszka najładniejsze! szkoda,że kilka lat temu takie pudełka nie były popularne, bo może bym takie dostała dołączone do prezentu ślubnego.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)