niedziela, 26 maja 2013

zaproszenia na Chrzest Św. Zosi

Pamiętacie wzory zaproszeń na Chrzest Św. jakie przygotowałam dla koleżanki z liceum?
Dla przypomnienia są tu: klik. A oto 20 szt. wybranej wersji:


Zawiązać jedną a nawet pięć kokardek to czysta przyjemność i łatwizna, ale przy dziesiątej z rzędu to już mi się palce plątały. A podobno im więcej czegoś się robi tym lepiej wychodzi. U mnie w przypadku kokardek im więcej robię tym gorzej wychodzą i muszę każdej poświęcać więcej czasu aby ładnie wyglądała.

A na deser pochwalę się "cukierkami" jakie otrzymałam do Home Boutique:
Zdjęcie za pozwoleniem pożyczyłam od Home Boutique:
Kawka z tej filiżanki smakuje wyśmienicie, serwetki czekają na odpowiednią okazję,
a zajączkiem zaopiekował się Synek :) Bardzo dziękuję, a właściwie dziękujemy :)

Pozdrawiam
Monika

8 komentarzy:

  1. Zaproszenia są cudne.
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. zaproszenia są piekne :D oj na pewno trzeba miec duzo cierpliwosci do takich kokardek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaproszenia są fantastyczne :)
    A nagrody prześliczne, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamówię sobie u Ciebie zaproszenia ślubne :)bo te zaproszenia bardzo mi się podobają.
    a gdzie zdjęcia drzew na ścianie, bo ja nadal Ciekawa jestem jak to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) z przyjemnością zrobię dla Ciebie zaproszenia, w planach na czerwiec mam nawet przygotowanie wzorów zaproszeń na ślub :)
      A obrazy... no cóż... przez weekend nie było czasu na mocowanie haczyka na ścianie... ale ścigam Męża o to. Jak tylko wszystkie obrazy będę już wisiały od razy robię fotki i chwalę się :)

      Usuń
  5. Świetne, podziwiam cierpliwość :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne...kokardki to rzeczywiście takie małe "wkurzacze",też nie bardzo lubię je wiązać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zaproszenia, niby taki zwykłe, bez większej ilości dodatków ale chyba właśnie to daje im swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)