piątek, 24 maja 2013

album, notesy i ..... obrazy

O wymiance z Agą z Otwartej szuflady miałam pisać jutro...
... ale pozazdrościłam Jej że pochwaliła się już dziś,
więc i ja napiszę dziś... a co !!! :)
Wymianka mega.
Agnieszka wykonała dla mnie tryptyk z drzewami (fotki od Agi):
Każdy obraz ma format 30x40cm, są cudne.
Jak już wszystkie powieszę to oczywiście pokażę Wam jak prezentują się w moim domku.
A dlaczego drzewa i to trzy? Bo domek drewniany i mieszkamy w nim w trójkę :)


A ja zrewanżowałam się nie trypykiem ale też trzema rzeczami.
Albumem ślubnym w stylu vintage w formacie 30x30cm, w którym umieściłam trzy obustronnie dekorowane karty, a pomiędzy nimi po 11 białych kart, przełożonych pergaminem aby fotki się nie sklejały.

Oprócz albumu Aga poprosiła mnie o zapiśnik z przekładkami, 
a ja jeszcze do kompletu zrobiłam mały notes na notatki, szkice itp w sam raz do torebki.
Uff... dobrnęłyście do końca?
dobrej nocki :)
Monika

9 komentarzy:

  1. Z przyjemnością dobrnęłam do końca i nacieszyłam oczy :) Świetna wymianka :) Album ślubny przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, faktycznie MEGA!!! Zazdraszaczam tak owocnej wyminaki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna wymiana:D i waro sie nia pochwalic:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszka robi wspaniałe cudeńka, Ty widzę równiez.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy - lubię takie wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka...kiedy ty masz na to czas ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to była cudna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowna wymianka! I jedna i druga uzdolniona po pachy:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny album! Zapiśnik i notesik również - Adresatka musiała być przeszczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)