sobota, 14 stycznia 2017

Wspólne kwiatkowanie

Witajcie,
Tuż przed końcem 2016 roku odwiedziły mnie Inka, Ania i moja Mama :)
Przy kawce, herbatce i ciachach nauczyłam dziewczyny robienia foamiranowych kwiatuszków.
Bazy kwiatuszków wycinałam wykrojnikiem Kwiaty nr5 od Craft Passion.
Pokazałam jedną metodę a kwiatuszki wyszły różne :) i to jest najpiękniejsze w tworzeniu <3

Kwiatuszki Inki :)
Kwiatuszki mojej Mamy :)
Kwiatki Ani :)

Dziękuję Kochane za przemiłe spotkanie :)

Pozdrawiam
Monika

2 komentarze:

  1. Było cudnie, no i w końcu ktoś namówił mnie na robienie kwiatków z pianki ;). Dziękuję za zaproszenie, za miłe towarzystwo, za cierpliwość, która chyba się opłaciła, bo chyba te moje kwiaty nie wyszły takie najgorsze :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zazdraszczam spotkania w takim doborowym towarzystwie :) Po co ja z tej Warszawy uciekałam? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)