wtorek, 17 stycznia 2017

Rzep i tusze / Hook&loop and inks - DT Carft Passion

Witajcie :)
Przy okazji porządków w przydasiach, postanowiłam uporządkować porządnie gąbeczki do tuszowania, po tym jak kolejny raz rozsypałam. Czyli, tak abym ich nie gubiła
i tak abym szybko mogła odnaleźć gąbeczkę do konkretnego tuszu.

Hello :)
On the occasion of organizing my scrapbooking stuff, I decided to organize properly mini ink blending foams, after spilled onto the floor again. So, as I have not lost them
and so that I could quickly find a blending tool to an ink.


Sięgnęłam po komplet samoprzylepnych kółeczek rzepowych Craft Passion.
I reached for a set of self-adhesive hook and loop dots from Craft Passion.

Wykorzystałam kółeczka z haczykami, które przykleiłam pod spód opakowań tuszy...
I used only hook dots that placed underneath inks packaging...

... a następnie przyczepiłam gąbeczki. I gotowe :)
...  and then I placed blending foam. Done:)

Wykorzystałam / I used:
      

Pozdrawiam / Greeting
Monika

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)