czwartek, 6 października 2016

Gwiazdkowe tło nie tylko na święta - DT Craft Passion

Witajcie :)
Nowości bożonarodzeniowe rozgościły się na półkach Craft Passion,
a ja postanowiłam pokazać Wam, że wykrojnik gwiazdkowe tło jest idealne na cały rok :)
Z początku chciałam przygotować chłopięcą kartkę bo z chłopcami gwiazdki mi się kojarzą,

ale zmieniłam koncepcję i powstała dziewczęca / kobieca karteczka
z cudną laleczką Julie Nutting, kupioną podczas ostatniego zlotu w Poznaniu :)

Użyłam:


Pozdrawiam
Monika

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wygląda to tło - tutaj zupełnie nieświątecznie :) Bardzo ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace znam głównie z bloga firmowego, a jakimś cudem nie miałam prywatnego w obserwowanych. Już naprawiłam to niedopatrzenie:)

    Karteczka jest super! Faktycznie te gwiazdki nadają się nie tylko na świąteczne. To najlepszy tego przykład. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)