niedziela, 25 września 2016

Bożonarodzeniowe karteczki / Christmas cards

Witajcie :)
Wraz z pojawieniem się Bożonarodzeniowych wykrojników w ofercie Craft Passion
ogłaszam rozpoczęcie sezonu na przygotowania Świąteczne :)
W świecie handmade nikogo to nie dziwią kartki świąteczne we wrześniu,
ba niektórzy zaczynają jeszcze w wakacje a inni tworzą Bożonarodzeniowe kartki i dekoracje cały rok.
Przygotowałam dwie kartki z użyciem nowiutkich wykrojników.
W pierwszej wycięłam gwiazdki i kropki wykrojnikiem tło z gwiazdkami,
oraz na środku mieściłam dużą poinsettię i dodałam kilka gałązek ostrokrzewu.



W drugiej użyłam ostrokrzewu do stworzenia wianuszka, który udekorowałam dwiema najmniejszymi i jedną większą poinsettią. Kwiaty wykonałam z papieru czerpanego.
W tej karteczce użyłam papierów Bee Scrap :)



Zajrzyjcie do sklepu Craft Passion do działu Boże Narodzenie.

Pozdrawiam
Monika

9 komentarzy:

  1. Pięknie świąteczne, bardzo nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja widziałam jedną nawet na żywo :) Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę... to pewnie i my widziałyśmy się w przelocie nawet nie wiedząc o tym ;)

      Usuń
  3. Ależ mnie kuszą te wykrojniki świąteczne! A jeszcze jak oglądam takie piękne prace z nimi to coraz gorzej się opierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te Twoje świąteczne prace. Tło z gwiazdkami pięknie wygląda. Oj, kusisz, kusisz...

    OdpowiedzUsuń
  5. Christmas time w fuksjowym wydaniu - bardzo mi przypadło do gustu! A na wykrojniki z ostrokrzewem skusiłam sie w pierwszej kolejności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki świąteczne z mocnym akcentem kolorystycznym to coś co lubię, wręcz uwielbiam :)
    Twoje są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)