poniedziałek, 16 listopada 2015

Przepiśnik w prezencie

Witajcie!
Dziś chciałam pokazać Wam przepiśnik jaki wykonałam w prezencie dla siostry.
Łatwo nie było bo chciała aby sprężyna nie była widoczna. Pierwszym pomysłem było ozdobienie segregatora ale okazało się, że nie zmieści się na półeczce więc wykonałam przepiśnik z zakrytą sprężyną. Podpatrzyłam kilka kusików i taki jest efekt końcowy :)
Z zewnątrz przypomina segregator.
 A po zajrzeniu do środka widać, że jest to notes na sprężynie.
 Do kompletu powstał karteczka, którą pokazywałam wcześniej, KLIK.
Pozdrawiam serdecznie
Monika

3 komentarze:

  1. Jaką ewolucję przeszły Twoje przepiśniki od czasu, kiedy zamówiłam swój :) Ale i tak uważam, ze mój jest najpiękniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zdolności kulinarne nie są godne takiego zacnego przepiśnika:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)