poniedziałek, 19 sierpnia 2013

przepiśnik z przekładkami tematycznymi

:) buziaki :)

11 komentarzy:

  1. Jej, przepiękny! Gdybym była w posiadaniu takiego przepiśnika, to chyba nic bym w nim nie zapisywała, żeby go przez przypadek nie zniszczyć! Jestem pod wrażeniem :)

    Pozdrawiam!
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba muszę sobie dać bana na Twojego bloga, bo ile razy na niego nie wejdę, to spotkam tu taaaaaakie cudownosci, ze nie sposób pomyśleć sobie, coby u Ciebie zamówić ;)
    Jak zwykle piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający przepiśnik... A przekładki tematyczne to świetne i praktyczne rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słów Moniko brakuje dla opisania mojego zachwytu!!! CUDO - to za mało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny przepiśnik :) Ja się przymierzam już od dłuższego czasu do zrobienia jakiegoś, ale przyznam, że obawiam się iż nie wyszedł by nawet w małej części tak ładnie jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam dla odmiany pozachwycam się magnesem :) Mniamuśny :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna oprawa dla najlepszych domowych przepisów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, dziś u mnie róż z czernią na warsztacie akurat, ale z szarością - absolutnie wspaniale!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)