piątek, 22 lutego 2013

zieloni mi...

Dziś ostatni z obiecanych do pokazania bukietów :)
Zrobiłam sobie odrobinę przerwy od przepiśników i albumów na rzecz kwiatów :)
Przerwa potrwa jeszcze chwile bo już kolejne kwiatuszki składam...
Ach i pewnie moja aktywność blogowa będzie troszkę mniejsza niż przez ostatnie kilka miesięcy, 
a to dlatego, że za kilka dni wracam na rynek pracy. Póki co na pół etatu - jakby trochę na próbę...
więc zobaczymy jak się wszystko poukłada.
Trzymajcie za mnie kciuki :)
Miłego weekendu.
Monika

13 komentarzy:

  1. Piękny bukiet.
    U mnie dzisiaj na żółto i to z kulą z kwiatów kusudama. Szkoda tylko, że nie z tak ładnego papieru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. Taki nigdy nie przekwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny bukiet... a kolorystyka już iście wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny! Jak zresztą wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bukiecik w cudownych wiosennych zieleniach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdemu się już wiosna marzy :) Niezmiennie zachwycam się Twoimi bukietami :)
    Trzymam kciuki za udany powrót na rynek pracy :) Jakże jednak cudownie by było, gdybyśmy mogły utrzymywać się z tego, co lubimy robić najbardziej :D
    Ja też do pracy po weekendzie powracam, ale po tygodniu siedzenia z chorymi córciami
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Już teraz miałabym problem w jakim kolorze wybrać bukiet

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podobają Twoje bukiety ;) może kiedyś sama spróbuję jakiś zrobić, kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zielone kwiatki rządzą! cudo pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)