niedziela, 17 marca 2024

Pudełko na wielkanocne słodkości / Box for Easter sweets

 Hej :)
Słodkości na święta wielkanocne to popularna forma prezentu dla dzieci od rodziców lub dziadków. Warto je ładnie zapakować, myślę, że każda scraperka się ze mną zgodzi :) Ja przygotowałam pudełko w kształcie cukierka, w które zapakuję własnoręcznie zrobione ciasteczka z bakaliami słodzone miodem. Do ozdobienia pudełka wybrałam papier we wzór plastra miodu z kolekcji Bee Happy do Craft Passion (kilka heksagonów wycięłam dodatkowo i przykleiłam na taśmę 3D), dodałam stokrotki i pszczółki z tej samej kolekcji papierów. Jednak najważniejszym elementem jest napis Wesołego Alleluja i tło do niego z wykrojnika. Napis wycięłam trzykrotnie i skleiłam aby był bardziej przestrzenny.

Hi :)
Easter sweets are a popular gift for children from their parents or grandparents. It's worth packing them nicely, I think every scraper will agree with me :) I have prepared a candy-shaped box in which I will pack my handmade cookies with dried fruits and nuts sweetened with honey. To decorate the box, I chose paper with a honeycomb pattern from the Bee Happy collection form Craft Passion (I also cut out a few hexagons and glued them with 3D tape), and added daisies and bees from the same paper collection. However, the most important element is the inscription "Happy Hallelujah" and its background from the die. I cut the inscription three times and glued it to make it more spacious.







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:





Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)