poniedziałek, 19 lutego 2024

ATC z shakerem / ATC with shaker window

  Cześć :)
Dość niedawno odkryłam przyjemność z tworzenia ATC (Artist Trading Card). Od kiedy w Craft Passion pojawiły się wykrojniki dedykowane do ATC to jeszcze bardziej spodobało mi się przygotowywanie tych małych kart. Do wykonania moich kart użyłam wykrojnika ATC ramka ażurowa z napisami oraz arkusza z ilustracjami do wycinania z kolekcji Bee Happy i arkusza Bee Happy 03. Z wykrojnika wycięłam ramki, które posłużyły mi do zrobienia okienek typu shaker.

Hello :)
Quite recently, I discovered the joy of creating an ATC (Artist Trading Card). Since dies dedicated to ATC appeared in Craft Passion, I liked preparing these small cards even more. To make my cards, I used the die set ATC- lace frame and inscriptions , and a sheet with illustrations for cutting from the Bee Happy collection and the Bee Happy 03 sheet. I cut out frames from the die, which I used to make shaker windows.






Produkty Craft Passion / Craft Passion



Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)