środa, 27 września 2023

Widoczek z jelonkiem / View with a deer

  Cześć,
Dziś chciałam pokazać Wam dość prostą ale ciekawą kartkę z jelonkiem i choinkami. Z pomocą papieru, z kolekcji Christmas Tales, urywanego ręcznie, choinek i jelonka, którego trochę pokolorowałam czarnym pisakiem, stworzyłam widoczek. Dla nadania przestrzenności warstwy papieru przyklejałam na taśmę 3D. W dolnej części kartki umieściłam napis Wesołych Świąt, który skleiłam z trzech warstw.

Hello,
Today I wanted to show you a quite simple but interesting card with a deer and Christmas trees. With the help of paper, from Christmas Tales collection, torn by hand, Christmas trees and a deer, which I colored a bit with a black marker, I created a view. To give spatiality, I glued the paper layers with 3D tape. At the bottom of the card I placed the inscription, which I glued in three layers.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:



Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)