niedziela, 8 maja 2022

Urodzinowe pudełko na prezent / Birthday gift box - DT Craft Passion

 Cześć :)
Dziś chciałam pokazać Wam pudełko na urodzinowy prezent dla mojej mamy.
Chciałam aby było wiosenne, dlatego wybrałam papiery z soczystą zielenią i delikatną łączką z kolekcji Romantic Memories. Na środku umieściłam wykrojnikową serwetkę owalną i trzypiętrowy tort. Dodałam delikatnie potuszowane kwiaty z wykrojnika kwiaty #13 ze środeczkami #2, malutkie kwiatuszki z wykrojnika kwiaty #12. Kompozycję uzupełniłam gałązkami #12 i listkami róży, które wycięłam z zielonego arkusza z odwrotu okładki kolekcji Romantic Memories. 

Hi :)
Today I wanted to show you a birthday gift box for my mom.
I wanted it to be spring, so I chose papers with juicy green and a delicate meadow from the Romantic Memories collection. In the center I placed an oval doily die-cut and a three-story cake die-cut. I added delicately inked flowers #13 with stamens #2, tiny flowers #12. I completed the composition with twigs #12 and rose leaves, which I cut out of the green sheet on the back of the Romantic Memories collection.







Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:



Pozdrawiam / Greetings
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)