niedziela, 28 listopada 2021

Kartka z choinką świąteczną / A card with Christmas tree

 Cześć :)
Dziś kolejna inspiracja dla Craft Passion i chciałam pokazać Wam kartkę z choinką, którą wykonałam z gałązek świerkowych, jemioły i ostrokrzewu wyciętych wykrojnikiem gałązki świąteczne. Taką choinkę robi się bardzo szybko, wystarczy wyciąć trójkąt z zielonego papieru i zaczynając od dołu przyklejać na nim kolejne warstwy gałązek. Do wykonania kartki użyłam kolekcji papierów Romantic Memories, tło to arkusz z okładki i arkusz 01, a gałązki na choince wycięłam z zieleni ombre z okładki i arkusza 02. Choinkę udekorowałam małymi poinsecjami z naszego wykrojnika, "sznurem" z półperełek oraz podwójnie sklejoną gwiazdką. Całość pochlapałam białą farbką. Pod choinką umieściłam prezenty. Wykrojnik gwiazdka i prezent nie są dostępne w regularnej sprzedaży, ale możecie je otrzymać robiąc u nas zakupy - więcej info :)

Hi :)
Today is the next inspiration for Craft Passion I 'd like to show you a card with a Christmas tree, which I made of spruce twigs, mistletoe and holly Christmas twigs cut out with a die. Such a Christmas tree is made very quickly, cut a triangle out of green paper and, starting from the bottom, glue the next layers of twigs on it. I used Romantic Memories papers collection for the card, the background is the cover sheet and sheet 01, and the twigs on the Christmas tree I cut out of the green ombre from the cover and sheet 02. I decorated the Christmas tree with small poinsettias from our die-cut, a "string" of half-pearls and a double-glued star. I splashed it all with white paint. I put presents under the Christmas tree. The star and gift die are not available for regular sale, but you can get them - more info :)








Produkty Craft Passion / Craft Passion products:


Pozdrawiam / Greetings

5 komentarzy:

  1. Aż zapachniało. Przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka.
    I zainspirowałaś mnie tą choinką, jak pomóc synkowi wykonać pracę na świąteczny konkurs do przedszkola :)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za fantastyczny pomysł!!! Kartka wygląda cudownie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)