niedziela, 6 czerwca 2021

Urodzinowy box / Birthday box (DT Craft Passion)


 Cześć :)
Jeśli tak jak ja lubicie wykonywać exploding boxy to dziś chciałam zainspirować Was do stworzenia boxa na urodziny chłopca :) Użyłam papierów z kolekcji Cute Bunny Boy. Wykorzystałam zestaw wykrojników ramki kwadratowe, na których umieściłam dekoracje wycięte wykrojnikami pluszowy miś, uroczy króliczek, tort piętrowy, baloniki z cyframi (użyłam tylko pełnych baloników i sznureczków), kwiaty #10 stokrotki, listki #10. Dekoracje wycięte wykrojnikami uzupełniają przestrzenne oraz płaskie klocuszki wycięte z arkusza Cute Bunny Boy 04.

Hi :)
If you like to make exploding boxes, I wanted to inspire you to create a box for a boy's birthday :) I used papers from the Cute Bunny Boy collection. I used a set of square frames dies, on which I placed decorations cut out with dies: a teddy bear, a cute bunny, a storey cake, balloons with numbers (I only used full balloons and sribbons), flowers # 10 daisies, leaves # 10. Decorations cut with dies are complemented by blocks cut from the Cute Bunny Boy 04 sheet.












Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:



Pozdrawiam / Greetings

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)