sobota, 17 kwietnia 2021

Box gratulacyjny / Congratulation box

  Cześć !
Przedstawiam Wam mój pomysł na gratulacyjny exploding box z okazji narodzin dziewczynki.
Powstał z papierów Cute Bunny Girl od Craft Passion. Do oklejenia pudełka użyłam arkuszy 04 i 05. Z arkusza 04 wycięłam kosteczki, powstały z nich klocki, które umieściłam na wieczku boxa i mniejszego pudełka w środku, z tylnej części okładki kolekcji wycięłam klocki z napisem BABY i GILR oraz serduszka, a z arkusza 05 wycięłam małe króliczki na chmurce i księżycu. Użyłam również wykrojników ramki okrągłe, dziecko siedzące, kwiaty #8 i #9 (wycięłam w foamiranie) oraz listki #10.

Hi!
I present to you my idea for a congratulation exploding box for the birth of a girl.
I made it with Cute Bunny Girl paper collection form Craft Passion, I used sheet 04 and 05. I also cut cubes from sheet 04, which I used to make bricks that I placed on the exploding box lid and smaller box lid inside, from the cover sheet of the collection I cut bricks with the words BABY and GILR and hearts, and from sheet 05 I cut little bunnies on the cloud and moon. I also used cutting dies, a sitting baby, flowers # 8 and # 9 (I cut them in foamiran) and leaves # 10.















Produkty Craft Passion / Craft Passion products:



Pozdrawiam / Greetings

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)