sobota, 11 lipca 2020

Kwadratowa karteczka w pudełku / Square card in a box

Cześć :)
Dziś zapraszam Was na kolejną inspirację z kartką kwadratową w pudełku z okienkiem,
w której ponownie użyłam zestawu wykrojników ramki kwadratowe od Craft Passion.
Tym razem przygotowałam kartkę gratulacyjną dla rodziców chłopczyka.
Na kartce ułożyłam patchwork z najmniejszej ramki kwadratowej,
a największą wykorzystałam do ozdobienia pudełeczka.
Wykorzystałam arkusz błękitnego papieru Glamour Dreams 01
oraz wykrojniki śpiące dziecko, pluszowy miś, banerki ozdobne
i klasyczne, kwiaty #7 i listki #10.

Hi :)
Today I invite you for another inspiration with a square card in a window box,
in which I used a set of square frame dies again form Craft Passion.
This time I prepared a congratulatory card for the boy's parents.
On the card I put a patchwork of the smallest square frame die,
and I used the largest square die to decorate the box.
I used a sheet of blue Glamor Dreams 01 paper
and cutting dies sleeping baby, teddy bear, decorative banners
and classic banners, flowers # 7 and leaves # 10.






Produkty Craft Passion:  / Craft Passion products:
  
  

Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)