piątek, 5 czerwca 2020

papierowe i foamiranowe kwiaty / paper and foamiran flowers

Cześć :)
Dziś chciałam pokazać Wam kwiatuszki jakie udało mi się wykonać
z najnowszych wykrojników Craft Passion - kwiaty #8.
Pierwsze zrobiłam z białego papieru czerpanego,
który potuszowałam po brzegach (z obu stron) Disstressem
i uformowałam na mokro.
Drugie wykonałam z białego foamiranu,
płatki pokolorowałam po brzegach pastelami olejnymi (również z obu stron),
roztarłam nawilżoną husteczką i uformowałam po króciutkim nagrzaniu przy żelazku.

 Hi :)
Today I wanted to show you some flowers which I managed to make
from the latest Craft Passion dies - flowers # 8.
The first one I made of white handmade paper,
which I brushed on the edges (from both sides) by Disstress ink
and I formed wet.
The second one was made of white foamiran,
the petals are colored on the edges with oil pastels (also on both sides),
I rubbed a wet handkerchief and formed after a short warm-up by the iron.




Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

Pozdrawiam / Greetings

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)