sobota, 10 sierpnia 2019

Ślubny vintage box / Wedding vintage box - DT Craft Passion & MartTaDesign

Witajcie :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam ślubny exploding box w stylu vintage.
Użyłam papierów Romantic Day & Gold, chociaż gold stanowi tym razem tylko drobny dodatek.
Aby nadać im nieco charakteru vintage każdy element papieru potuszowałam po brzegach.
Do digi stempelków dopasowałam małe foamiranowe kwiatuszki, zarówno kształtem jak i kolorem.
Pudełko wykonałam dzięki współpracy:
Craft Passion - papiery, wykrojniki, mat. klejące,
MarTaDesign - digistemple,
Rzeczy z Papieru - baza exploding box'a i mniejszego pudełka.

Hello :)
For todays inspiration I made wedding explodin box in vintage style.
I used Romantic day & Gold papers, although the gold is only a small addition this time.
I inked edges of each piece of paper to add a bit of vintage character.
I matched small foamiran flowers with the shape and color to digi stamps.
I made the box thanks to cooperation of:
Craft Passion - papers, dies and adhesive articles,
MarTaDesing - digi stamps,
Rzeczy z Papieru - exploding box and smaller box bases.


Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:
  
 


W sklepie Craft Passion czeka na Was rabat 10%
na wszystkie papiery jednostronne zdobione wzorami ze złotej folii, tzw. złocone :)
A 10% discount awaits you at the Craft Passion store
on all one-side printed papers decorated with gold foil patterns :)


Pozdrawiam / Greetings

2 komentarze:

  1. Kiedy tylko zaprezentowałaś kwiatki jako zajawkę nowego posta, wiedziałam że to będzie petarda. I nie pomyliłam się ani odrobiny. Jest przepięknie! Wszystkiego jest w punkt. I tuszowania, i grafik, i kwiatów, i liści 😍 Uwielbiam Twoje prace!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)