czwartek, 1 sierpnia 2019

Kwiaty do ślubnych digi stempli - DT MarTaDesign

Witajcie :)
Dziś chciałabym pokazać Wam cudowne ślubne digi stemple MarTaDesign,
które stworzyła od podstaw, kreska po kresce, moja siostra.
oraz pasujące do nich małe kwiatuszki foamiranowe.


Stemple są do samodzielnego wydrukowania, a możecie kupić TU.
Kwiatuszki wycięłam z foamiranu wykrojnikiem kwiaty #7 z Craft Passion,
pokolorowałam pastelami i uformowałam przez przyłożenie do średnio nagrzanego żelazka.
Gałązki to porozcinany wykrojnikowy wianuszek z Craft Passion.

Już niedługo pokażę Wam ślubny box, w którym wykorzystałam grafiki MarTaDesing
oraz pasujące do nich papiery i wykrojniki Craft Passion.

Pozdrawiam serdecznie
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)