wtorek, 23 kwietnia 2019

Kartki na Dzień Mamy / Cards for Mother's Day - DT Craft Passion

Witajcie Scrapowi Przyjaciele !
Dziś przybywam na blog z inspiracją składanych kartek na Dzień Mamy.
Wykonałam dwie wersje kolorystyczne z dekoracjami w odbiciu lustrzanym,
z różnymi serwetkami i kwiatami, obie wiązane białą wstążką.
Do wykonania kartek użyłam papierów Craft Passion, nawet kwiaty zrobiłam z papierów scrapowych :)

Hello Scrapy Friends !
Today, I came on the blog with folded cards inspirations for Mother's Day.
I made two color versions with decorations in a mirror image,
with different doilies and flowers, both tied with a white ribbon.
I used Craft Passion papers to make cards, I even made flowers from scrap papers :)


Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:

  
 
 
  

Podobne kartki będziecie mogli wykonać ze mną na Make&Take
podczas Warsaw Gift & Deco Show w niedzielę 26.05, 
będziemy pracować na papierach, wykrojnikach i taśmach Craft Passion
oraz wspaniałych bazach kartkowych i pudełkowych firmy Rzeczy z Papieru.
Więcej informacji podam wkrótce.

You can do similar cards with me during Make & Take
during the Warsaw Gift & Deco Show on Sunday 26.05,
we'll be working with Craft Passion papers, dies and tapes,
and with card and box bases from Rzeczy z Papieru.
I will give more information soon.

Pozdrawiam / Greetings

7 komentarzy:

  1. Obie są prześliczne i pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kolorystka i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie i pełne uroku dzięki niezwykłym kwiatom. ps. Muszę przyznać, że nie wiedziałam, że również "kartkujesz":) Miło mi było poznać Cię na zlocie w Katowicach. Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Mi również bardzo miło, że mogłyśmy się poznać i zamienić kilka słów :) Fajnie ż trafiłaś na mój blog :)

      Usuń
  4. Fantastyczne kartki kolorki bajeczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)