piątek, 22 marca 2019

Z wizytą z klasie mojego Syna

Cześć :)

Wczoraj miałam przyjemność odwiedzić klasę mojego Syna
i pomóc im w wykonaniu pracy na konkurs o profilaktyce zdrowych ząbków :)
Zaproponowałam, że zrobimy domek Wróżki Zębuszki na bazie exploding boxa, ale trochę większego (14x14cm), aby praca była bardziej okazała, a wnętrze wypełnimy poradami Wróżki Zębuszki nt zdrowych ząbków. Nie mogło zabraknąć samej Wróżki. Większość prac wykonały dzieci z pomocą moją i Wychowawczyni, ja skleiłam bazę domku aby równo i ładnie się składała.

Wg mnie całość wyszła wspaniale, dzieciaki cudownie pracowały, bardzo się starały, same wykonały napisy, rysunki, uformowały kwiatuszki i wszystko ponaklejały. Dodam, że to druga klasa podstawówki. Trochę pomogłam z wróżką, która powstała na bazie drucika i koralika, drucik owinęliśmy włóczką, włoski również powstały z włóczki, spódniczka to sztuczny kwiatek.

 

Papiery i trochę wykrojnikowych elementów z Craft Passion.
Pozdrawiam
Monika

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)