środa, 4 lipca 2018

Karteczka ślubna i nowości w Craft Passion

Witacie :)
Dawno mnie nie było, ale się nie leniłam, maj i czerwiec był na tyle intensywny w firmie,
że bloga osobistego troszkę zaniedbałam. Ale już wracam :)
Wracam z nowościami jakie pojawiły się w Craft Passion.
I tym razem nie są to tylko nowe wykrojniki,
tym razem są jeszcze papiery scrapbookingowe,
wyjątkowe bo mają piękne wzory, kolory i część z nich ma wzory ze złotej folii :)
Zanim pokażę Wam nowości (choć część z Was już pewnie widziała na fb i blogu firmowym),
chciałam pokazać karteczkę własnie z nowych papierów, pięknie mieniących się złotem.


Użyłam:


Nowości Craft Passion prezentują się następująco :

Zajrzyjcie do sklepu Craft Passion :)
Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)