środa, 28 lutego 2018

Kaligrafia / Brush Lettering - moja nowa przygoda

Witajcie,
Niespełna dwa tygodnie temu byłam na fantastycznych warsztatach z kaligrafii 
w sklepie Scrapbooking Shop. Warsztaty prowadziła Aga Nowak z firmy Agraffka <3
Cały dzień spędziłam ucząc się pisać, a właściwie ucząc się tworzyć litery :)
Aga przekazała nam wiedzę nt historii kaligrafii, tego jak ewaluowała do
nowoczesnej formy jaką jest Brush Lettering, której warsztaty w większości były poświęcone.
Uczyliśmy się pisać ołówkiem, stalówką, bruspen'ami i pędzelkiem z farbkami akwarelowymi.
Brushpeny pierwszy raz miałam w ręku, bardzo mi się spodobały więc zakupiłam kilka do ćwiczenia w domu - bo warsztaty to jedno ale trzeba sporo ćwiczyć pisanie aby dojść do wprawy.
Świetna sprawa z pisaniem akwarelkami, piękne efekty można uzyskać.
Powyższe zdjęcia są autorstwa prowadzącej warsztaty i wstawione tu za Jej pozwoleniem.

Przede mną jeszcze jedna część warsztatów z kaligrafii, już w najbliższą sobotę.
W domu trochę ćwiczyłam literki i wyrazy :) Piszę głównie brushpen'ami, a
im więcej piszę tym bardziej podobają mi się efekty :)
Ale pracy przede mną jeszcze dużo, zanim będę naprawdę zadowolona z efektów.
Pozdrawiam
Monika

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)