wtorek, 27 czerwca 2017

nowe kwiatuszki... / new flowers... - DT Craft Passion

... tylko kiedy ja je wykorzystam do kartek ;)
Tak... jak już znajdę czas na tworzenie to sięgam po foamiran
i wykrojniki kwiatowe Craft Passion...
a potem brakuje mi czasu na kartki i inne prace, na których mogłabym te kwiaty umieścić ;)

... but when do I use them to cards ;)
Yes... when I find time to create something I take foamirans
and Craft Passion flower dies...
and then I don't have time to make cards and other projects where I can place my flowers ;)


Większe żółte kwiaty wycięłam wykrojnikiem kwiaty #5,
mniejsze jednym z wykrojników z kompletu wykrojników kwiaty #4.
Bigger yellow flowers are cut with flower #5 die set,
and smaller with one of the dies from the flower #4 die set. 

Do wykonania margaretek użyłam wykrojnika kwiaty #6 i posiłkowałam się tutorialem Olgi :)
To make daisies I used flower #6 die and I watched Olga's tutorial :)

Te białe delikatne kwiatuszki wycięłam wykrojnikiem kwiaty #5.
Those white delicate flowers I cut with flower #5 die set.
 
Użyłam / I used
  

Pozdrawiam / Greetings
Monika

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)