czwartek, 18 maja 2017

Kwiaty i koniczynka dla lekarki

Witajcie :)
Dziś chciałam pokazać Wam exploding box, z którego jestem bardzo zadowolona.
Pudełko powstało dla lekarki z okazji zmiany pracy i w podziękowaniu za wspólną pracę.
Miały być kwiaty, kolor pomarańczowy, motyle, koniczynka oraz motywy związane z zawodem lekarza. Kwiaty, papier były, a piękną cieniowaną koniczynkę z modeliny wykonała moja siostra Marta. Z tym ostatnim nie było łatwo ponieważ nie mam żadnych tekturek, wykrojników itp w takiej tematyce a na szukanie i zamawianie nie było czasu. Poratowałam się małymi grafikami.


Pudełeczko zgłaszam na wyzwania:


Pozdrawiam
Monika

3 komentarze:

  1. Piękne pudełeczko :) takie bajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kolorowy projekt, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)