czwartek, 18 maja 2017

Kwiaty i koniczynka dla lekarki

Witajcie :)
Dziś chciałam pokazać Wam exploding box, z którego jestem bardzo zadowolona.
Pudełko powstało dla lekarki z okazji zmiany pracy i w podziękowaniu za wspólną pracę.
Miały być kwiaty, kolor pomarańczowy, motyle, koniczynka oraz motywy związane z zawodem lekarza. Kwiaty, papier były, a piękną cieniowaną koniczynkę z modeliny wykonała moja siostra Marta. Z tym ostatnim nie było łatwo ponieważ nie mam żadnych tekturek, wykrojników itp w takiej tematyce a na szukanie i zamawianie nie było czasu. Poratowałam się małymi grafikami.


Pudełeczko zgłaszam na wyzwania:


Pozdrawiam
Monika

13 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko :) takie bajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kolorowy projekt, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na candy organizowane przez Eko-Deco :) http://creatikon.blogspot.com/2017/05/candy-wieloetapowe-eko-deco.html Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiosenny box:) Dziękuję za udział w wyzwaniu kwiatowym EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosennie i kolorowo! Ślicznie:)) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona Twoją pracą! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko!!! Świetnie je skomponowałaś, ileż tu elementów do podziwiania !!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu ScrapAndMe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale pracochłonna praca!!:) dziękuje z udział w wyzwaniu Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ dużo motyli w tym boxie :) Świetny jest!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ile kwiatów!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za tyle serdecznych słów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)