środa, 8 marca 2017

Czekoladownik - DT Craft Passion

Witajcie,
Dzisiejszą pracą chciałam Was zaprosić na wiosenne wyzwanie do Craft Passion :)
Przygotowałam czekoladownik z kwiatami foamiranowymi.


Zajrzyjcie na blog Craft Passion zobaczyć pozostałe inspiracje wyzwaniowe :)

Widzicie tego uroczego małego misiaczka na pierwszym zdjęciu?
Ok, pytanie retoryczne ;)
Chciałam pochwalić się, że mam zdolną koleżankę Iwonkę, która takie misie wykonuje.
Zamówiłam trzy, różowego, błękitnego i białego.
Obecnie mieszkają na moim biurku, ale niedługo każdy otrzyma własny mały domek :)

Czekoladownik zgłaszam na wyzwanie

Pozdrawiam
Monika

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny czekoladownik:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny czekoladownik, słodki!Piękne kwiaty. A Misie otrzymałaś urocze :)! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny na blogu-Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny mega radosne kolory oby jak najszybciej przywołały wiosnę. Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Foamiran Polska.
    p.s. a misie są piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i te kwiaty , cudne wiosenne kolory ☺
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Foamiran Polska 😊
    Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)