sobota, 3 grudnia 2016

clean & simple... & sparkling - DT Craft Passion

Witajcie,
Zainspirowana wyzwaniem Clean&simple wykonałam
kilka świątecznych, podobnych do siebie, karteczek w tym stylu.
Aby Was nie zanudzać dziś pokażę dwie, z których jestem najbardziej zadowolona.
Błyszczące tło to papier brokatowy, bombki i napis wycięłam wykrojnikami Craft Passion
i pokryłam pudrem do embossingu.


Karteczki zgłaszam na wyzwanie o którym pisałam na górze postu :)

Już jutro, czyli w niedzielę, zapraszam na ArtBazar do Pomiechówka (blisko Warszawy).
Ja i moje papierowe wytwory tam będziemy :)

Pozdrawiam
Monika

6 komentarzy:

  1. Przepiękne i strojne :) Te bombki są idealne do prostych prac, bo same w sobie są zdobne bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, bardzo lubię minimalistyczne kartki, chociaż sama ich nie umiem robić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez urocze bombeczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu S`n`S. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kartki, dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)