środa, 13 kwietnia 2016

Zaproszenia LEGO / LEGO invitation

Witajcie, 
Ups... ze dwa tygodnie mnie tu nie było.
Oczywiście nie próżnowałam, pracy w Craft Passion jest dużo, w domu obowiązki, a i kilka prac w tym czasie powstało :) Z kilku projektów jestem bardzo zadowolona i na pewno w najbliższym czasie podzielę się nimi z Wami. Dziś chciałabym pokazać Wam pierwszą część przygotowań do urodzin mojego Synka.
Słowem wstępu napiszę, że Eryk uwielbia klocki Lego i muszę przyznać, że jak na niespełna 6-latka świetnie sobie z nimi radzi. Ponieważ tak lubi LEGO to poprosił o przyjęcie urodzinowe dla dzieci właśnie w tematyce LEGO. Wyzwanie przyjęłam, inspiracji troszkę poszukałam i powstał plan: wykonanie zaproszeń i dekoracji na przyjęcie w wynajętej sali z animatorami i zajęciami Robotyka LEGO WeDo :)
Dziś zaproszenia, proste ale ciekawe kartki pop up.
 W środku treść i "klocek LEGO" :)
 Jestem bardzo zadowolona z efektu, co najważniejsze Eryk też, a i dzieciakom się podobały :)
Teraz pozostało mi przygotować dekoracje.

Zaproszenia zgłaszam na wyzwanie w Od A do Zet
Pozdrawiam
Monika

5 komentarzy:

  1. Świetne, niebanalne zaproszenia, po których od razu widać, że szykuje się ciekawa, dobrze zorganizowana zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietuzinkowy pomysł i świetne wykonanie, zaproszenia z pewnością zrobiły furrorę! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Urodziwe zaproszenia na mega zabawę. Proste, pięknie wykonane i w 100% oddające to z czym każdy je kojarzy! LEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha... ależ pomysłowe. Idealne dla solenizanta- fana lego. Cieszę się, że dołączyłaś do naszej zabawy. Pozdrawiam i życzę powodzenia. MargoLa z Dt sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo pomysłowe! Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)