czwartek, 3 marca 2016

Wielkanocne karteczki - DT Craft Passion

Witajcie,
Jakiś czas temu pokazywałam dwie karteczki z obrazkiem, które poczyniłyśmy z Justyną podczas wspólnego scrapowania. Oprócz tych karteczek powstały jeszcze wielkanocne, zupełnie różne.
Ja pokusiłam się o stworzenie kartki typu easel w kształcie jajka,
w której wykorzystałam oczywiście wykrojniki Craf Passion: gałązki z wianuszka, oraz kwiatek z tego samego zestawu do zrobienia różowych kwiatków, gałazkę nr1, oraz napis Wesołego Alleluja.

Justyna przygotowała karteczkę w klasycznej formie,
w której wykorzystała wianuszek oraz napis Wesołego Alleluja.


Pozdrawiam
Monika

4 komentarze:

  1. Witam.
    Interesuje mnie zrobienie przez Państwa girlandy na roczek dla córki. Podaję poniżej mój adres email i proszę o kontakt, ponieważ nie znalazłam żadnego kontaktu do Państwa
    mój email---- agatapaszkowiak@o2.pl
    Pozdrawiam i czekam na wiadomość;-)
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Kontakt jest na pasku boczny prawie na samej górze, ale może rzeczywiście troszkę się on gubi. A odpowiadając na zapytanie, obecnie nie przyjmuję zamówień indywidualnych.
      Pozdrawiam serdecznie
      Monika

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)