wtorek, 23 lutego 2016

Dream catcher - DT Craft Passion

Witajcie,
Dziś chciałam pokazać karteczkę z łapaczem snów.
Deseczkowe tło karteczki wzbogaciłam koronkowym wzorem z pasty strukturalnej oraz wzorem odbitym ze stempla i następnie embossowanym na srebrno.
W roli plecionki jest ażurowa serwetka, którą wycięłam z białego papieru, a następnie kolor nadałam przy pomocy tuszy. Na serwetce umieściłam napis Spełnienia marzeń, który przygotowałam wg kursu stworzonego jakiś czas temu dla Craft Passion przez AgęP :)
Piórka wykonałam z taśmy washi - tu znajdziecie mój krótki kursik na piórka.
Papier scrapowy przykleiłam do bazy na cieniutką taśmę klejącą, plecionkę przykleiłam na taśmę 3D 3mm, a piórek nie przyklejałam aby mogły poruszać się :)

A Wy macie swój łapacz snów, pamiętajcie powinien wisieć nad łóżkiem :)

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w AltairArt


Pozdrawiam
Monika

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na pracę !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny łapacz. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Super pomysł! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)