czwartek, 21 maja 2015

Album na zakończenie roku szkolnego

Niedawno miałam przyjemność wykonać album na zdjęcia dzieci,
który zostanie podarowany na zakończenie roku szkolnego dla Pani wychowawczyni.
Uwielbiam takie spersonalizowane i przemyślane prezenty :)
Ponieważ album jest duży, ma format A4, oprócz zdjęć będą również umieszczone karteczki
z dedykacjami dzieci, na każdej karcie będzie zdjęcie plus dedykacja :)
Album jest utrzymany w wiosennej kolorystyce, jest kolor zielony, żółty i pomarańczowy.
Jest nie tylko wiosenny ale i kobiecy ponieważ na każdej karcie użyłam 
przynajmniej jednego papieru ze wzorem kwiatowym.
Pozdrawiam
Monika

3 komentarze:

  1. Piękny! Bardzo elegancki i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album, chciałabym kiedyś taki dostać od swoich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dla mnie p.Monika przygotowywała ten album. Efekt końcowy był oszałamiający. Szczerze sie wzruszyłam, gdy go otrzymałam i od razu pomyslałam, ze nie sposob nie pokochać takiego prezentu, gdy sie go juz dostanie. Album jest wykonany z wielką starannością, jest bardzo elegancki, taki o jaki mi chodziło. Karty współgrają kolorystycznie, są wykonane przez p.Monikę bardzo dokladnie, a dodatki są subtelne i ujmujące. Teraz czekam na ostatnie dedykacje dzieciaków i za 2tyg album powędruje do Kochanej Wychowawczyni. P.Monika to artystka z wielką wyobraźnią, chętnie mi doradzała przy moich dylematach, jest pomocna i kreatywna. Świetnie mi się z Nią pracowało. Dziękuję raz jeszcze za ten album.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)