sobota, 18 października 2014

Foto-relacje z warsztatów

 Zapraszam Was serdecznie na krótkie relacje z warsztatów
jakie miałam ostatnio przyjemność prowadzić.

W jeden z piątkowych wieczorów spotkałam się w Pracowni Lawendowa Serwetka
 z dwiema przemiłymi Paniami i stworzyłyśmy wcześniej zapowiadane exploding box'y :)
Przygotowania (zobaczcie ile cudów do decupage'u na półeczkach)...
...i zaczynamy prace od kilku słów nt exlpoding box i przygotowania bazy.
 Najprzyjemniejsza część - ozdabianie :)
 A tak prezentują się gotowe pudełeczka:
Pracowałyśmy na papierach Galerii Papieru
nie zabrakło wykrojników Craft Passion oraz napisów od Joli.
* * * * * * * *
Kolejne zajęcia prowadziłam w w przedszkolu, do którego uczęszcza mój Synek,
a dokładnie w jego grupie, w Żabkach.
Ponieważ było już po Dniu Nauczyciela a innej okazji na którą można by przygotować karteczki akurat ni było, pomyślałam aby dzieci wykonały uniwersalne karteczki z babeczką, jakby laurki.
Takie karteczki przygotowałam na wzór, 
Synkowi spodobały się więc miałam pewność, że pomysł jest dobry ;)
Na zajęciach było bardzo sympatycznie, dzieciaczki z chęcią wybierały papiery, 
z których potem wycinały i naklejały dekoracje na kartkę.
Oczywiście ja i Panie Wychowawczynie troszkę pomagałyśmy.
Tu widzicie twórczy bałagan i kilka karteczek wykonanych przez dzieci.
Laurki wyszły cudne, niby ta sama babeczka, a każda kartki inna.
Już nie mogę doczekać się kolejnego spotkania z maluchami,
a będzie to na pewno przed Bożym Narodzeniem.

Daliście radę i dotarliście do końca postu? Dziękuję :)
Pozdrawiam
Monika

5 komentarzy:

  1. Oj chętnie pobuszowałabym po tych półeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że i na jednych i na drugich warsztatach baardzo twórczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boxy wyszły bardzo ładne i delikatne, ale i tak najpiękniejsze dziecięce babeczki! ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale dzieciaki miały frajdę i naprawdę ładny wyszły im karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)