sobota, 9 listopada 2013

wyjątkowy wianek jesienny

Tak, wiem dzisiejszy post powinien być nt candy,
ale nie zdążyłam jeszcze przemyśleć co będzie nagrodą, a tym bardziej jej przygotować.
Poproszę Was o cierpliwość, candy będzie :) a okres czekania postaram się wynagrodzić :)
Dziś zapraszam Was do podziwiania wg mnie wyjątkowego wianka, którego jestem posiadaczką.
Wyjątkowy ponieważ od początku do końca wykonany przez moją Siostrę.
Od początku tzn. począwszy od zebrania odpowiednich gałązek i uformowania wianka :)
 Drzwi było mi szkoda dziurawić 
więc wianek powiesiłam tuż obok drzwi na wystającej króciutkiej ściance.
Pozdrawiam
Monika

11 komentarzy:

  1. Wianuszek cudny, a na jakiej super ścianie mu przysżło wisieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ścianie też się pięknie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny! Uwielbiam takie wianki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrane kolory i materiały.Bardzo ładny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Cudownie się wszystko razem komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały...pięknie jej to wyszło a ty sfotografowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny,brawo dla wykonawczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są takie haczyki na przyssawkach albo samoprzylepne, myślę, że dałyby radę utrzymać taki wianek, a drzwiom by nie zaszkodziły :)
    Ale na ścianie też wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)