niedziela, 19 maja 2013

notesiki - pamiętniki - mini albumy

Pomysł na niewielkie ale eleganckie notesy zrodził się 
z gapienia się na dosyć szerokie paski ładnego wizytówkowego papieru, 
który pozostał mi po wykonaniu dużego albumu (o albumie innym razem).
Ale myślę, że taki notes świetnie by się sprawdził w roli pamiętnika na nawet mini albumu.
Zrobiłam jeden, spodobał mi się więc powstał drugi, a w głowie mam plan wykonać jeszcze kilka.
Nawet dla siebie, w końcu od czasu do czasu i mi się coś należy.
Miałabym wreszcie podręczny notes do torebki.
Miłego dnia :)
Monika

9 komentarzy:

  1. Ale piękne. Ja zafiksowałam się na puncie ptaszków ale widzę nie tylko ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne. Mam nadzieję kiedyś tu wrócić po taki z ptaszkami :) Dopracowane w każdym szczególiku, gustowne, nie przeładowane. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ale Ty zdolniacha jesteś! Oba notesy fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł z tymi notesikami, śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sobie szybciutko przejrzałam Twoje kąty i zakątki ... I jestem roztrzęsiona, że ... ja tak nie umiem:-) Piękne rzeczy robisz. Choć słowo "rzeczy" mi tu nie pasuje:-) to za małe słowo. I nie słodzę tutaj, stwierdzam same oczywiste fakty. Jeśli pozwolisz, a w zasadzie już się porządziłam sama, rozgoszczę u Ciebie na stałe:-) I w najbliższej wolnej chwili wpadnę na dłuuugi spacer z kubkiem kawy w ręku oczywiście:-)
    Pozdrawiam ciepło i troszkę zazdrośnie:-), ale tak pozytywnie zazdrośnie:-)
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Edyto, zapraszam, będzie mi niezmiernie miło gościć Ciebie :)

      Usuń
  6. co ja mogę powiedzieć? przepiękne, ja z resztą czekam na album i notes i coś czuję, że będę zachwycona :):)) Monika jak ja lubię Twoje prace :):))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)