poniedziałek, 6 maja 2013

dekoracje urodzinowe

Jak obiecałam tak robię...
tj. prezentuję dekoracje jakie przygotowałam na przyjęcie urodzinowe synka :)
Zestaw składał się z girlandy z imieniem i wiekiem mojego jubilata, 
wiatraczków na patyczkach do udekorowania stołu, dekoracji do muffinek oraz pomponów z bibuły.
literki i cyferkę wycinałam ręcznie :)
 wykałaczki do muffinek:
 Imprezka odbyła się na świeżym powietrzu, pogoda dopisała, jak z resztą widać,
po kilku majowych deszczowych dniach wyszło słoneczko i zrobiło się bardzo ciepło :)
Jubilat przeszczęśliwy :)
* * * * * *
Pompony zamieszkały u synka w pokoju, girlanda póki co też :)
A może chcecie kursik na wykonanie pomponów? 

Pozdrawiam
Monika

9 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje :)
    Sto latek dla jubilata!
    Ja poproszę kursik :) Bardzo chętnie się nauczę :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam takie pompony na swój ślub - są bardzo efektowne
    Twoje dekoracje super - sama jak będę miała dzieci będę im tak umilać urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne dekoracje.5 listopada moje pociechy mają urodziny i chyba też wyczaruję taką dekorację :) jak dasz kurisk na pompony to i pompony zrobię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne... nie mogę oczu oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieć taką Mamę to prawdziwy skarb :)
    cudne dekoracje!
    Ps. Ja z chęcią skorzystam z kursu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonane, śliczne kolorystycznie i bardzo pomysłowe ozdoby. Nie dziwię się, że jubilat szczęśliwy. A jaki sympatyczny pan :)
    Jakbyś miała ochotę, zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalne!!! Wszystko :) Choć moją ulubienicą została girlanda :)
    Masz niezwykle przystojnego i eleganckiego synka :) Ależ czyż może być inaczej, jeśli ma tak wyjątkową mamę :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)