poniedziałek, 4 marca 2024

Na chrzest z aniołkiem / For baptism with an angel

Cześć :)
Dziś chciałam zainspirować Was do wykorzystania wykrojnika aniołek do kartek na chrzest. Wykrojnik jest jednoelementowy więc korzystanie z niego jest bardzo wygodne zarówno do kartek, boxów jak i zaproszeń. Ma idealny rozmiar aby był głównym elementem w pracy, świetnie wygląda na wykrojnikowych serwetkach. Wystarczy wybrać papier i kwiatki aby wykonać śliczną kartkę. Moja powstała na chrzest dla chłopca. Sięgnęłam po papier w beżową kratkę i niebieski w drobne stokrotki, z wykrojników wybrałam wspomnianego aniołka, serwetkę okrągłą (wykorzystałam też ażurowy środek do zbudowania kompozycji), stokrotki oraz gałązki z zawijaskami.

Hello :)
Today I wanted to inspire you to use the angel die for baptism cards. The die is a single-piece design, so it is very convenient to use for cards, boxes and invitations. It is the perfect size to be the main element at work and looks great on die-cut doily. Just choose paper and flowers to make a beautiful card. Mine was made for a boy's baptism. I reached for beige paper and blue paper with small daisies, from the dies I chose the above-mentioned angel, a round doily (I also used the middle part of the die to build the composition), daisies and twigs with swirls.






 Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:



Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)