czwartek, 18 stycznia 2024

Kartka z oknem / A card with a window

 Cześć,
Zapraszam Was na pierwszą inspirację z jednym z najnowszych wykrojników od Craft Passion czyli z pięknym ażurowym oknem z okiennicami. Przygotowałam kartkę idealną zarówno na urodziny, imieniny jaki i bez okazji, czyli zawsze wtedy kiedy chcemy sprawić komuś radość. Z papierów wybrałam drugą stronę okładki zestawu Romantic Memories Basic (ciemne deskowe tło i napis) oraz arkusz Bee Happy 03, a z wykrojników oprócz wspomnianego okna, sięgnęłam po stokrotki. Z kolekcji Bee Happy z arkuszy do wycinania wykorzystałam listki i motylka.

Hello,
I invite you for the first inspiration with one of the newest dies from Craft Passion, a beautiful window with shutters. I have prepared a perfect card for a birthday, name day, and for any occasion, whenever we want to make someone happy. From the papers, I chose the back side of the cover of the Romantic Memories Basic set (dark board background and inscription) and the Bee Happy 03 sheet, and from the dies, apart from the mentioned window, I also used daisies. I used leaves and a butterfly from the Bee Happy collection.






Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:




Pozdrawiam / Greetings

2 komentarze:

  1. Piszesz Smile i uśmiech pojawił się na mojej twarzy, śliczna kartka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się wywołać uśmiech, jak widać czasem zwykła kartka wystarczy :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)