poniedziałek, 20 listopada 2023

Kalendarz adwentowy / Advent Calendar

Cześć :)
W tym roku postanowiłam nie odkładać na ostatnią chwilę przygotowywania kalendarza adwentowego. Pamiętacie jak sklejało się pudełeczka po zapałkach aby zrobić sobie komódki, pudełeczka na skarby? Mój pomysł na tegoroczny kalendarz właśnie zrodził się ze wspomnień z dzieciństwa z takimi pudełeczkami. Zależało mi aby przody szufladek pasowały do kalendarza z ostatniej strony zestawu papierów scrapowych Christmas Tales dlatego przygotowałam go na bazie tekturowej wykonanej na zamówienie w SnipArt. Kalendarz ma rozmiar ok. 18x18x18cm, a każda szufladka 6x6x6cm. Cały kalendarz okleiłam papierami i ozdobiłam ilustracjami do wycinania właśnie z kolekcji papierów Christmas Tales od Craft Passion. Na górze dodatkowo umieściłam materiałowe poinsecje wycięte naszym wykrojnikiem wykonane przez Małgosię Janochę. Kalendarz wyszedł radosny, taki jak oczekiwania na święta :)

Hello :)
This year I decided not to put off preparing the Advent calendar until the last minute. Do you remember how you glued matchboxes to make chests of drawers and treasure boxes? My idea for this year's calendar was born from childhood memories with such boxes. I wanted the fronts of the drawers to match the calendar on the last page of the Christmas Tales scrapbooking paper set, so I prepared it on a custom-made cardboard base from SnipArt. The calendar measures approx. 18x18x18cm and each drawer measures 6x6x6cm. I covered the entire calendar with paper and decorated it with cut-out illustrations from the Christmas Tales paper collection from Craft Passion. At the top I also placed fabric poinsettias cut with our die, made by Małgosia Janocha. The calendar turned out happy, just like waiting for Christmas :)











Produkty Craft Passion: / Craft Passion products:





Pozdrawiam / Greetings

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)