sobota, 4 marca 2023

Banerki dla Leona / Banners for Leon

   Cześć :)
Dziś przychodzę z inspiracją na dekorację do dziecięcego pokoju. Przygotowałam banerki do zawieszenia np. nad łóżeczkiem. Do ich wykonania użyłam papierów z kolekcji Cute Bunny Boy oraz Romantic Memories Basic. Brzegi papierów potuszowałam delikatnie na brązowo. Główne dekoracje i misce na zdjęcie znajdują się na rozetkach. Rozetki bardzo fajnie dodają przestrzenności. Pod każdą z nich umieściłam wianuszek, a obok po kilka małych papierowych kwiatków wyciętych wykrojnikiem kwiaty #12.  Projekt spersonalizowałam napisem Leon. Banerki wykończyłam koronką, pomponikami i sznurkiem.

Hello :)
Today I come with inspiration for decoration for a children's room. I prepared banners to hang, e.g. above the bed. To make them, I used papers from the Cute Bunny Boy and Romantic Memories Basic collections. I inked the edges of the papers lightly in brown. The main decorations and the picture place are on the rosettes. The rosettes add a lot of space. I placed a wreath under each of them, and next to them a few small paper flowers cut out with a flower #12 die. I personalized the project with the inscription Leon. I finished the banners with lace, pom poms and string.








Produkty Craft Passion / Craft Passion products




Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)