piątek, 8 kwietnia 2022

Kwiaty / Flowers

 Cześć :)
Na potrzeby zdjęć produktowych do nowych wykrojników Craft Passion zrobiłam dość proste ale wg mnie bardzo ładne i delikatne kwiaty z białego papieru czerpanego. Wykrojnik z którego wycięłam płatki to kwiaty #13. Brzegi potuszowałam jasnofioletowym tuszem Memento. Płatki popsikałam wodą i ukształtowałam dłutkami kulkowymi. Dodałam potuszowane pręciki i koraliki. Do zdjęcia wycięłam listki róży i serwetkę owalną.

Hi :)
For the needs of product photos for new Craft Passion dies, I made quite simple, but in my opinion very nice and delicate flowers made of white handmade paper. The die from which I cut the petals are flowers #13. I covered the edges with light purple Memento ink. I sprinkled the petals with water and shaped them with ball chisels. I added inked stamens and beads. For the photo, I cut out rose leaves and an oval doily.


Pozdrawiam / Greetngs
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)